Salut @Claudia ,
Bienvenue dans la communauté et merci pour votre message.
Pour mieux comprendre le problème et vous aidez à le résoudre, voici quelques questions générales dont nous aurons besoin pour commencer :
Concernant l'abonnement et l'équipe...
Hey there @Dolly2532 ,
Welcome to the community and thanks for your post.
Error code 2001 on a modem typically indicates a critical connectivity failure. The modem is powered on but cannot establish a stable or registered connection with your interne...
Bonjour @Tali ,
Bienvenue dans la communauté et merci pour votre message.
Nous avons une excellente page d'aide FAQ sur virginplus.ca qui vous aidera à trouver tout ce que vous devez savoir au sujet de Crave.
Consultez FAQ Crave de Virgin Plus pour e...
Hey there @HaliEx ,
Welcome to the community and thanks for your post.
I understand you're having a frustrating experience trying to get RCS chats working on your new phone. It sounds like you've already tried most of the standard troubleshooting s...
Hey there @Milo ,
Welcome to the community and great question.
Unfortunately, it is not possible to replace a Vincent modem with a Valerie modem. Modems are generally configured and approved specifically to work with a certain network and according ...